środa, 27 lutego 2013

Beata Cymbor i Ja :)

Każdy w życiu popełnia błędy, czasami niektórzy uczą się na nich, bo życie przecież podobno najlepszą szkołą ... niektórzy uczą się za pierwszym razem, a niektórzy za siódmym, np ? ale czy to na pewno błędy, czy dodatkowe lekcje, z których powinniśmy wynosić nowe wnioski? pamiętajmy, że przecież nic nie dzieje się bez przyczyny ;) !

A tak zaczęła się moja współpraca z Panią Fotograf Beatą Cymbor http://www.bcymbor.pl/  :)
Przyniosła mi dużo radości i doświadczenia.
Trochę wiosennych kolorów :) <3

A u Was też czuć wiosnę w powietrzu? :)

FOTO: Beata Cymbor MODEL/MUA: Katarzyna Kmiecik


FOTO: Beata Cymbor MODEL/MUA: Katarzyna Kmiecik

FOTO: Beata Cymbor MODEL/MUA: Katarzyna Kmiecik

FOTO: Beata Cymbor MODEL/MUA: Katarzyna Kmiecik

FOTO: Beata Cymbor MODEL/MUA: Katarzyna Kmiecik



34 komentarze:

  1. great pics:)!
    Best, zia
    http://tisallaboutthefashion.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super kolorystyka , pełen profesjonalizm

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo artystyczne zdjęcia!

    Od dzisiaj jestem stałym gościem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie. Moja koleżanka też robiła mi takie piękne zdjęcia - mam pamiątkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra fotki!!!! Ja juz czuje wiosne...nawet dzisiaj widzialam biedronke chodzila sobie u mnie na parapecie hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak, zlosciwosc rzeczy martwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro polecasz to może też obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 zdjęcie jest fantastyczne:)...zawsze marzyłam o takiej sesji ze swoim udziałem ale jakoś się tak nie złożyło...może kiedyś
    Wiosenny powiew czekam jak na zbawienie już mam dość zimy i tej szarości

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne zdjecie z tymi kolczykami zielonymi!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj czuć wiosnę czuć coraz bardziej :)

    Też wolę myśleć że to nie błędy tylko lekcje życia ;)

    Magiczne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Amazing looks and pictures! I am following you on GFC, would be very happy if you did the same! Maybe you also wanna follow on facebook and bloglovin? Let me know!I am also hosting a giveaway. Kisses <3<3

    Love sushi and fashion
    Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie :):) mi sie bardzo podoba:) a zycie jest jedną wielka nauką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia! U mnie czuć wiosnę w powietrzu i nawet dziś było ją widać! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie ;)



    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnie zdjęcie jest najlepsze.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Boskie oczy i niesamowite zdjęcia.

    Najważniejsze to uczyć się na błędach własnych nie ważne za którym razem czy 1 czy 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia szczególnie drugie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kobieto aleś Ty piękna, aż grzeszysz urodą :) cudowne foty, make up no i Ty! (jak ktoś napisze odwrotnie to daj namiar) hehe. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  19. nieziemski makijaż i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia, modelka też :) od dziś obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Drugie zdjęcie jest normalnie boskie *,* Nie mogę się napatrzeć :)) No i oczywiście ostatnie zdjęcie - MISTRZOSTWO!
    Bardzo fajny blog. Dobrze mi się czyta i ogląda twoje posty!
    Zapraszam też do mnie http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne makijaże, choc ja osobiscie boję się zieleni na oczach, mam wrażenie że mi nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  24. UuuuUU no ja cie prosze.. nie wiedziałam ze to ty jesteś na tym ostatnim foto. zajebiste

    OdpowiedzUsuń
  25. Asking questions are actually nice thing if you are not understanding something
    completely, but this post presents good understanding yet.


    My web site: facebook like

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)