sobota, 2 marca 2013

Pewnego dnia w WWA

Za oknem znów trochę wiosny, a w sercu lato ! :)
Życie jest piękne ! Kocham je ! Kocham tych wszystkich dobrych ludzi, którzy mnie otaczają ! Kocham te sytuacje, które przynoszą ogrom radości i uśmiechu ! Kocham uśmiech i radość ! Kocham pozytywną energię ! Kocham kawę z cynamonem :)
Dzieje się tyle dobrego ! Jestem taka szczęśliwa ! Posyłam Wam dużo ciepła i pozytywnych prądów ! Życzę każdemu, aby potrafił doceniać to co ma i się z tego cieszyć ! Cała reszta przyjdzie w odpowiednim czasie :)


---> ... pewnego dnia w WWA miałam tą przyjemność poznać i pomalować 3 świetne dziewczyny, które pochłonął taniec, Michalinę, Lenę i Justynę.

Michalina prowadzi zajęcia w Warszawie w Akademii Isadory oraz w Viva Cuba
natomiast Justyna w Bielsku Białej w Saida Dance Academy

kadr z all originals represent & MTV Polska prezentuje: Michalina Killah Swaggers
(Ja w akcji - warkoczyki tęsknię za wami !!! ahhhh ;)






 miłego oglądania :)




( znaleziono w sieci )



---> me on facebook <---





63 komentarze:

  1. jeeej! Świetny filmik :) chyba się musze wkupić w paczkę tych Twoich serdecznych znajomych, bo u mnie coś serdeczności mało. Fajnie, że robisz to co kochasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać że jesteś pozytywną osoba i dlatego masz wokół same pozytywne rzeczy , przyjaciół , wielki świat , wszystko co jak na razie tylko w sferze moich marzeń , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! :)
    Oooo ale pozytywny post!!! :d Hehe aż się teraz do siebie śmieję :D
    Pozdrawiam serdecznie :D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak!! za oknem wiosna...a w sercu lato <3

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie zagoszczę u Ciebie, aby poczuć ciepło i zabrać trochę pozytywnej energii..sylviiart

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pozytywny post:) Fajnie, że dzielisz się z nami swoją energią!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny filmik :) Zazdroszczę Ci tej pozytywnej energii, ja muszę chyba nad swoją trochę popracować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile tutaj pozytywnej energii :) Ja tez kocham uśmiech i radość, dlatego wysyłam Tobie taki ładniutki uśmiech --> :-)
    ściskam, Malinowa Panna

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog. :-) Fajne posta, ciekawie napisane <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Filmik jest świetny! obserwuję i ściskam Cię mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  11. samo wchodzenei tutaj daje niezłego kopa energii a co dopiero oglądanie filmiku:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna notka...aż chce się Ciebie słuchać, oglądać...wnosisz powiew radości i szczęścia w te szare zimowe dni...taniec i pasja uwielbiam to
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. super obrazek :)

    post jak najbardziej pozytywny i dał mi pozytywnego kopa w tyłek bo już dzisiaj narzekałam na pogodę że zimno i wieje ale juro będzie lepiej :) cieszmy się tym co mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super filmik :) Też chciałabym mieć w sobie tyle pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mocno powiało optymizmem ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. very nice post!

    please follow me if you like!
    http://thedaydreamings.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale napisałaś! Cieszę się, gdy poznaję tak pozytywnie do życia nastawione osoby jak Ty! Zarażasz tym optymizmem! "Życzę każdemu, aby potrafił doceniać to co ma i się z tego cieszyć" - niedawno taki postawiłam sobie cel: będę się cieszyć z tego, co mam! Życie jest za krótkie, aby je "przebiadolić"... // Chciałam również zapytać, czy koleżanka przekazała Ci już informację, jak nazywała się ta szkoła w Krakowie? Dziękuję za odwiedziny na naszym blogu :)) Niedługo wiosna i będziemy mogły się umówić się na wspomnianą sesję :)) Pozdrawiam serdecznie, Martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za namiary! :-) A Twoja koleżanka do której z nich chodziła, którą by polecała? Miłego dnia!!! :-) Martyna

      Usuń
  19. Z optymizmem witasz wiosnę, to mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie że jesteś szczęśliwa! Oby tak dalej! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba cieszyć się życiem:) dzięki za komentarz:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny optymistyczny pościk;) I oczywiście blog również mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeej , świetnyy post ! ;D chciałabym być taką pozytywną osobą jak Ty ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Lovely blog!
    Do you wanna follow each other?

    Kisses, Den.

    www.thebsheep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie, że potrafisz tak cieszyć się z życia i zarażać pasją innych.
    Warkoczyki miałaś świetne! (bo wnioskuję, że już ich nie ma skoro za nimi tęsknisz:D)

    OdpowiedzUsuń
  26. oo widzę, że jesteś makijażystką :) cudownie!
    i dziękuję za miłe słowa pozostawione na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetny blog! Widać, że jesteś pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja nienawidzę w ogóle kawy, a poza tym to też chcę lato! <3
    zapraszam częściej :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio lubię takie kolory, bo po nich mam normalne paznokcie. Czasami po zielonych albo niebieskich nie mogę ich domyć i paznokcie mają zielony odcień ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjny filmik, a dziewczyny miały piękne makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. w moim sercu też już lato. to słoneczko pozwala zatęsknić za ciepłymi dniami. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jaaa miałas takie warkoczyki!? świetne są! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny filmik.:P
    Aaa u mnie nie ma wiosny za oknem niestety. :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszę się ogromnie, gdy co raz bardziej optymistycznie robi się wkoło :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Życie jest piękne, a Ty to widzisz ;) Piękne warkoczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajnie tu u Ciebie. Możliwe, że będę zaglądać tu częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. fajnie jest. dobry blog.

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi się Twoje pełne pozytywu nastawienie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniale! Miło się czyta o szczęściu innych, szczególnie, że Polacy bardzo często lubią tylko narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję :) Ja baaaaardzo zazdroszczę Ci talentu :) Jak ja chciałabym potrafić się tak umalować :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię ludzi pozytywnie nastawionych do świata :>>

    OdpowiedzUsuń
  42. super notka ;) dziękuję za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nonono niezły talencik masz;)

    OdpowiedzUsuń
  44. pięknie <3



    Dzięki za komentarz i zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajne miałaś warkoczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. odkąd wyszło słonko rozpiera mnie taka sama pozytywna energia! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziekuje za pozytywny komentarz, na razie się uczę blogowania - nigdy nie mialam tez do czynienia z pozowaniem do zdjec wiec troszke słabo ogólnie.
    Pomimo wszystko dziekuje za miłe słowa, cieszę się :)
    Mialam kiedy warkoczyki, ogolnie 6 razy w moim zyciu i tez za nimi tesknie. Moje byly nawet raz kolorowe, bo nie moglam sie powstrzymac zeby nie wpiac kolorow w moj braz. Uwielbiam je, aczkolwiek siedzenie i zaplatanie ich przez kilka Ba kilkanascie godzin czasami, a pozniej rozplatywanie - to jest bol, ale czego sie nie robi z milosci :) Zdecydowanie sa unikatowe, inne i oryginalne.

    Twoje wygladaja swietnie, mega profesjonalnie przede wszystkim. Makijaze również super, bede tu zagladac !

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. fest fajnie w tych warkoczach wyglądałaś kasiu :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)