środa, 6 marca 2013

Asia Brodzińska , Beata Cymbor i Ja ... znów ! :)

Zmęczenie zamyka mi oczy, przestawiam się od wczoraj na pełne obroty, jest dobrze, a nawet BARDZO DOBRZE :) ! 2 tygodnie przeplatane pracą i sesjami. Warto! Jaram się! Chwalę się! Nie narzekam! :) Niebawem efekty na blogu. Bądźcie cierpliwi! :) a póki co mały powrót do przeszłości :)

MUA: Katarzyna Kmiecik FOTO: Beata Cymbor MODEL: Asia Brodzińska


MUA: Katarzyna Kmiecik FOTO: Beata Cymbor MODEL: Asia Brodzińska

MUA: Katarzyna Kmiecik FOTO: Beata Cymbor MODEL: Asia Brodzińska
MUA: Katarzyna Kmiecik FOTO: Beata Cymbor MODEL: Asia Brodzińska
(znaleziono w sieci)
SO TRUE !


---> me on facebook <---


24 komentarze:

  1. Jak zawsze mnie zaskakujesz:)...ślicznie malujesz kobiety... zdjęcie trzecie najbardziej to oddaje:) a buty no właśnie dobry pomysł czas na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia czad! :) modelka cudowna no i make up :) gdzie Wy znaleźliście to słoneczko? Wczoraj jeszcze gdzieś przerwami było, ale dziś same chmury. To dobrze, że działasz, rób to co kochasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne makijaże, cudne zdjęcia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. sesja wiosenna, bardzo klimatyczna;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAŁ ! *_* Polubiłam twój profil na fejsie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, genialne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz! :)
    Genialne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i śliczna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jakie śliczne zdjęcia! Piękna modelka :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Czekam na efekty Twojej pracy!!! I dziękuję za odpowiedź w kwestii szkoły w Krakowie :-) Ja również przestawiam się na pełne optymizmu obroty!!! Ściskam, Martyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczne zdjęcia i makijaz ! Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam

    makelifecolorful.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)