poniedziałek, 18 lutego 2013

trochę wiosny ...

Dla wszystkich stęsknionych wiosny trochę ciepła na zdjęciach.

wszystkie zdjęcia powstały dzięki: MODEL: Asia Brodzińska , FOTO/STYL: Beata Cymbor , MUA/STYL: Katarzyna Kmiecik
WSZYSTKIE PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE !!! 






MODEL: Asia Brodzińska PHOTO/STYL: Beata Cymbor MUA/STYL: Katarzyna Kmiecik



56 komentarzy:

  1. no ja właśnie dodałam posta na temat wyczekiwanej wiosny :D nie umiem się już opanować, by nie założyć nieco lżejszych ciuchów :D

    fajne fotki, "cieplej" mi na sercu ;)

    Dziękuję za odwiedzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piknie! mosz dziołszko talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne wiosenne zdjęcia chce już wiosnę. zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję kochana.pozdrawiam http://ewefiu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych cwiczeń :)

    Piękne zdjecia - ja się juz nie mogę doczekać wiosny - chcę jechać na rolki i rower !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są. Drugie absolutnie podbiło moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się cieplej zrobiło! :)
    Cudne zdjęcia :)
    A jaka piekna modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zaczęłam nałogowo stosować jak zostałam konsultantka ;)i nie żałuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite, takie cygańskie.

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakie niesamowite O.o
    w mojej klasie twierdzą, że i tak mam już za duże... XD

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, zdjęcia są rewelacyjne !! :-)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  12. JAKA PIĘKNA! widać, że fotograf też profesjonalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia, aż chce się wiosne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu jestem zaskoczona, przepiękne zdjęcia!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Drugie zdjęcie niesamowicie magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. szalenczo tesknie za wiosna :( piekne zdjecia modelka ma niesamowita i oryginalna urode :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia przepięne!!! a modelka śliczna;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładna sesja *-*
    Lista filmów już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zdjęcia są rewelacyjne ale i tak ostatnie wygrywa wszystko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tak wiem że sa super ale poszukam jakichś zamienników tego. Może wybiore sie do decathlonu tam nie jest drogo tak jakoś strasznie a rzeczy są fajne. Widziałam kurtki sportowe za 35 złotych ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. drugie zdjęcie mnie oczarowało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze zdjęcie jest genialne! wszystko idealni współgra:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia :) Ach jak ja marzę o wiośnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna modelka, piękneee foty! :) chce juz wiosne i to jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny makijaż, no i genialne zdjęcia (:


    XOXO, elverka.

    OdpowiedzUsuń
  26. no kurczę, za oknem śnieg sypie a ty dajesz takie wiosenne zdjęcia :D pierwsze zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niesamowite zdjęcia, pierwsze najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ZDJĘCIA TO MISTRZOSTWO, PRZEPIĘKNE, TEŻ BYM TAKIE CHCIAŁA ... GRATULACJE DLA ZDOLNEGO FOTOGRAFA :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, aż zrobiło mi się cieplej :D

    OdpowiedzUsuń
  30. pierwsze zdjęcie - magiczne! :D bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  31. oj jak ja tęsknię za taką pogodą! super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jeju jej jakie piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. OMG Te zdjęcia to istna magia-a ja oczarowana jestem każdą magią :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Czekam na wiosnę z wielkim utęsknieniem! A zdjęcia czarujące! :))

    Od dzisiaj jestem stałym gościem, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. zdjęcia mają niesamowity urok!!
    dzięki za odwiedziny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)