środa, 13 lutego 2013

trailery


      Wczoraj oglądałam film Django - długi i mocny ! Jeszcze bardziej zniechęciłam się do ludzi (chociaż to właśnie oni dają mi uśmiech :) mam na myśli, że ludzie nigdy nie szanowali innych, nie szanują i nie będą już szanować (w większości!), a szkoda, moja prośba - popracujmy nad tym !!! Szanujmy siebie nawzajem, rozmawiajmy, starajmy się zrozumieć, bądźmy dla siebie dobrzy! Zrobimy jak chcemy, wiadomo, ale chwila refleksji nie zaszkodzi.
    Ktoś z Was również oglądał Django? Jak Wam się podobał?

Filmy - trailery - itd ...
     Prawie rok temu Los wyciągnął do mnie rękę i pozwolił mi się skupić na czymś innym i dobrze się bawić, a mianowicie objąć rolę wizażystki jak i roli 'rodzicielki płyty' (tak tak, ta czarnowłosa dama to ja ;) w zapowiedziach które możecie obejrzeć niżej. Dziękuję! i będę dziękować zawsze!





oraz kilka zdjęć tzw. making of ;)

cz. I - Ja i Marianna
cz. I - Ja, Marianna, Weronika, Magda oraz Rodzynek Adaś ;)
cz. II - club Aqarium Opole
cz. II - club Aqarium Opole
cz. III - Ja, J i Gruby Brzuch ;)
WSZYSTKIE PRAWA AUTORSKIE DO ZDJĘĆ ZASTRZEŻONE !!!


87 komentarzy:

  1. Tak ale my kobiety niestety mamy swoje przypadłości ...;/

    też oglądałam Django i bardzo mi sie ten film spodobał ale masz rację - ludzie nie szanują siebie na wzajem i trzeba by to zmienić no ale. Cięzko z tym będzie. Jednak zmiany zawsze zaczynają sie od jednego człowieka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma rzeczy niemożliwych bo jak się chce to można zrobić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie pozytywne nastawienie to jest klucz do sukcesu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że mamy takie samo nastawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodzę się co do tego szacunku.
    Super zdjęcia,haha ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jakieś plany na dzisiaj ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie wyszłaś na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia! ja oglądałam dżango z chłopem i po prostu uwielbiam ten film!! będziemy go jeszcze oglądać ponownie nie raz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję mam nadzieję że mi się uda teraz coś wygrać bo jeszcze nigdy niczego nie wygrałam.

    Jesteś w ciąży czy te zdjęcie jest tylko tak z planu ?

    ja dzisiaj poćwiczyłam, poszłam z siostrą na spacer do sklepu po cynamon i kasze manna a wyszłam z kaszą manną i płatkami owsianymi. Muszę iść znowu do sklepu bo mam ochotę na kolację zjeść kasze manną z cynamonem ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. a no ok już rozumiem obejrzałam filmiki :)

    Dla mnie kasza manna z cynemonem to też jest smak dzieciństwa dlatego chcę sobię dzisaj ją zrobić ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. oj niestety nie widziałam jeszcze Django;)
    fajne zdjęcia
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. o, jaki słodki brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie świetne zdjęcia! nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale skoro tak zachęcasz, to chyba muszę to zmienić. ;)
    pozdrawiam serdecznie. ;)

    Na moim blogu zorganizowałam konkurs wraz ze sklepem Merg, może zechcesz sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne fotki !!!<3 bardzo fajnie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. fakt, problem przedstawiony w Django jest ciezki, ale uwielbiam Tarantino za podejscie do sprawy "na luzie"... nawet z okrutnej historii niewolnikow w XIX wieku potrafi zrobic niesamowity film akcji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szacunek, dziś to pojęcie względne...niestety... wiele osób zapomina a nawet śmiem twierdzić nie wie czym jest szacunek to bardzo przykre...
    Zdjęcia bardzo fajne, oddają klimat lekkości, zabawy i miłej atmosfery
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. może i masz rację ale ten peeling działa cuda :) ogólnie peeling kawowy co 2 dzeń i normalny peeling całego ciała raz w tygodniu ale mysle czy tego nie zmienić zeby kawowy 2 razy w tygodniu a normalny raz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna fryzura...rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co racja to racja :) Dzięki za radę każdy popełnia błedy ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie - dlatego dziękuje ;):*

    OdpowiedzUsuń
  22. Była była :) Pyszna jak w dzieciństwie !

    OdpowiedzUsuń
  23. świetną masz fryzurkę:) też bym taką chciała:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wczoraj wieczorem oglądając tv sobie leżałam i nie wiem skąd poczułam jej zapach to była chwila kiedy wiedziałam, że muszę ją zjeść dzisiaj na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale super :D bardzo ciekawe zajęcie, niestety Django nie miałam przyjemności oglądać, ale co do szacunku to się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dziwne uczucie. Dzisiaj miałam pomysł żeby jutro na śniadanie zjeśc jajka ale nie było w sklepie więc się zadowole tostami i przejadę sie popołudniu do miasta :)

    jak tam kawka ze znajomą ?

    OdpowiedzUsuń
  27. boje się,że z moja pyzowatą twarzą będę brzydko wyglądac;p

    OdpowiedzUsuń
  28. No to miło ! Ja nie pamiętam kiedy z moją najlepszą przyjaciółką się widziałam sam na sam, zawsze jest z nią jej chłopak.

    OdpowiedzUsuń
  29. może na lato zaszaleję z fryzurą teraz wytrwale zapuszczam i nie farbuje:)a kusi to jak nie wiem co;p

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję:)
    jak możesz to wyłącz tą obrazkową weryfikacje:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tu nie chodzi o nią tylko o niego, bo wydaje mi się, że to on chce z nią wszędzie chodzić a nie ona z nim. Nawet raz jak powiedziałyśmy, że jedziemy do naszej jeszcze jednej przyjaciółki same to on sie uparł i jechał z nami, bo sobie posiedzi z mężem tej przyjaciółki. I tak w końcu siedzieliśmy w 5 jak barany !

    Ha ha ha

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia :) Świetna fryzura!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. fryzurka mnie zainspirowała ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No właśnie szczególnie że mieszkają razem. Są nierozłączni ale ona z nim na imprezy z pracy nie chodzi .. a on z nią ... WSZĘDZIE !

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak, ale według mnie to nie jest normalne.

    OdpowiedzUsuń
  36. lubię muzykę Grubsona :) zazdroszczę Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  37. dziekuję bardzo :) swietnie wyglądasz, ja wybieram sie dopiero na ten film i widze , że warto :) uwielbiam filmy tarantino :)

    OdpowiedzUsuń
  38. więc...wchodzisz w ustawienia-> Posty i komentarze->włącz weryfikację obrazkową->nie
    mam nadzieje,że pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. pozytywna bardzo z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. odpisałąm ci u mnie na blogu:) nie wiem gdzie przeczytałaś że ja ostatni posiłek jem o 22, bo ostatni posiłek mam o godzinie 20. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. NIE OGLĄDAŁAM TEGO FILMU.
    A JESLI CHODZI O SZACUNEK TO OWSZEM NIE MAJĄ LUDZIE GO DLA SIEBIE NA WZAJEM ALE JESZCZE BARDZIEJ MNIE BOLI TO ŻE NIE MAJĄ KRZTY EMPATII. CI KTÓRYM SIĘ POWODZI MAJĄ W DUPIE "PROBLEMY" INNYCH BO PO CO ZAKRZĄTAĆ SOBIE UMYSŁ TAKIMI RZECZAMI SKORO JEST TAK FAJNIE...
    TYLKO ZE PRZYJDZIE TAKI CZAS ŻE CI KTÓRYM SIĘ UKŁADA DOSTANIE SIĘ W DUPE A DO TYCH NIESZCZĘŚLIWYCH LOS SIĘ UŚMIECHNIE. ZA BRAK EMPATII KAŻDY ZOSTANIE UKARANY, NIE WIEM CZY ZA ŻYCIA ALE NA BANK TO NASTĄPI. TYLKO TO TRZYMA MNIE PRZY SIŁACH - WIARA W SPRAWIEDLIWOŚĆ.

    NIE OBCHODZĘ WALENTYNEK ALE ŻYCZĘ CI KASIU DUŻO MIŁOŚCI :* TAKIEJ PRAWDZIWEJ A NIE TOKSYCZNEJ PEŁNEJ KŁAMSTW :*

    OdpowiedzUsuń
  42. nie oglądałam tego filmu ale chętnie obejrzę. Szanujmy ludzi, szanujmy zwierzęta, szanujmy rośliny.

    OdpowiedzUsuń
  43. a kto ma tak długie dredy?:D ten ktoś w czerwonej bluzce?;p

    OdpowiedzUsuń
  44. kurcze bardzo fajnie wyglądają:D:D niektórym nie pasuje noszenie dredów ale od tyłu temu panu ładnie w nich xd

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny profil ;)

    Zapraszam http://waafelek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny trailer ;) Mam tą płytę ;3

    OdpowiedzUsuń
  47. nieee wciąż jeszcze nie byłam bo nie mam za bardzo czasu ale czytam coraz lepsze recenzje! muszę zobaczyc ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Dzięki. Widzę że zmieniłaś kolor :) ładnie ale jakoś tak ciemno !

    OdpowiedzUsuń
  49. Zmiana w klimaty artystyczna - bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  50. Django świetny! Długi, fakt, ale tego się nie odczuwa. Pomysł na scenariusz rewelacyjny, Tarantino ma łeb:) A postaci nietuzinkowe i lekko od czapy jak zawsze, do tego fajne scenerie i zwroty akcji, wszystko 10/10:)

    Za Grubsonem nie przepadam, ale bardzo lubię słuchać dobrego, inteligentnego polskiego rapu:) Ostrego, Łony, Eldo, Rahima, Hansa z 5 2 Dębiec, ostatnio lubuję się w Fiszu:))

    OdpowiedzUsuń
  51. a np. mleczka do demakijażu lubisz?:D

    OdpowiedzUsuń
  52. Jeszcze tego filmu nie widziałam. Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. No teraz to u ciebie czuc wiosne !

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczny blog ;)
    zapraszam do mnie
    obseerwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Film może mało romantyczny,ale oboje chcieliśmy go zobaczyć :) Tajemnica Westerplatte :))

    OdpowiedzUsuń
  56. próbowałam obejrzeć Django ale nie udało mi się.. Nie zainteresował mnie jakoś;) Znajomy club:)

    OdpowiedzUsuń
  57. byś zrobiła post o pielęgnacji włosowej:D

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie oglądałam Django, a to z tego względu, że nie lubię filmów pana Tarantino :)

    OdpowiedzUsuń
  59. w końcu wiosna tuż tuż :) nie mogę się jej doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajne tofografie :) a filmu nie oglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zdjęcia świetne, szczególnie to ostatnie :D a filmu nie oglądałam...

    OdpowiedzUsuń
  62. Super fotki :)
    Filmu jeszcze nie oglądałam ale to kwestia czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ciekawie u Ciebie, świetne zdjęcia.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie ogladalam Django, za to ostatnio bylam w kinie na Drogowce, mocno realistyczny w gruncie rzeczy film. :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. ahahahaahahahaha.. xdd
    To ostatnie zdjęcie jest najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. w sumie fakt. Za jakieś 10 000 lat ludzie będą uważać dzisiejsze, nowoczesne budynki za zabytki, tak, jak my teraz uważamy różne ruiny zamków itp. Ale wiesz, że oglądając dzisiejszą architekturę nie widzę w niej nic szczególnego? Jest dla mnie zupełnie normalna.

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie oglądałam tego filmu ;) Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mega zdjęcia, pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetne zdjęcia ;)


    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, będzie mi bardzo miło, jeśli wpadniesz na nowy post

    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  70. zdjęcia b.ładne :)
    Muszę się wreszcie zebrać żeby obejrzeć Django, tyle dobrych opinii .
    Pozdrawiam
    Angie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)