środa, 20 lutego 2013

Paulina Ożgo , HebeQuss i Ja - znów ;)

Na dzień dobry , życzę Wam wszystkim dużo ciepła , zdrówka i słońca ! Tego i mnie brakuje, także uważajcie na siebie i nie dajcie się wirusom !!!
A na zdjęciach modelka Paulina Ożgo w ubraniach od HebeQuss oraz mój make-up ;)


zdjęcia powstały dzięki: MODEL: Paulina Ożgo , FOTO/STYL: HebeQuss , MUA/FOTO: Katarzyna Kmiecik
WSZYSTKIE PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE !!! 

MODEL: Paulina Ożgo FOTO/STYL: HebeQuss MUA: Katarzyna Kmiecik





MODEL: Paulina Ożgo FOTO/STYL: HebeQuss MUA: Katarzyna Kmiecik

MODEL: Paulina Ożgo FOTO/STYL: HebeQuss MUA: Katarzyna Kmiecik
MODEL: Paulina Ożgo FOTO/STYL: HebeQuss MUA: Katarzyna Kmiecik
MAKING OF

A TO JA :)

35 komentarzy:

  1. wow nice photos!!!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne. !;) Słoneczko by się jak najbardziej przydało;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia,super mroczna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. woooow ale super ;) Chcialabym keidys wziac udzial w czyms takim ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post!

    I am following now, hope you follow back :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super:) Zapraszam do siebie u mnie GIVEAWAY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej jakie zdjęcia..... wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelka ma świetne buty, też chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy żadnego ubrania od Hebe - ciekawe są ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. te zdjęcia są bardzo inspirujące.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :) strasznie mi się podobają! Muszę jeszcze napisać, że śliczna jesteś :) i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Noo ;) mialam pare sesji zdjeciowych :D ale ta jest wiesz ;D ciuchy, stylizacja full make up itd ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sesja czarno - biała, klimatyczna, make up perfekcyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje bardzo za komentarz ! ;)
    Bardzo fajne zdjęcia, mam nadzieję, że odwiedzisz nas jeszcze kiedyś !
    Pozdrawiam Daria ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mrocznie : D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia! A Ty jesteś bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i piękna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakieś plany na weekend ?

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się tym urody modelki! ;)
    a Ty masz piękne oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow you have an exciting job, super models and musicians every day it seems :) I would love us to follow each other, let me know if you follow my blog and i will follow straight back.
    Angela x

    http://british-bargains-and-beauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. idziesz dziołszka do przodu:) ....poprzednio to jest dziewczyna Manka?? pozdrawiam Fisz

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmos- zachwycające. Dziękuję za odwiedziny na blogu i zapraszam do częstszych odwiedzin.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjne zdjęcia! :)
    A co do eyelinera:
    A ja jeszcze nie miałam okazji niczego wypróbować, to pierwszy produkt tej firmy, którego używam.:P
    Ale dobrze się zapowiada.;P

    OdpowiedzUsuń
  24. WoW! Niesamowite zdjęcia! Szczególnie to trzecie od końca robi na mnie wrażenie:) Pozdrawiam, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. dobre zdjęcia.

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. 4 zdjęcie jest magiczne! nie mogę oderwać od niego oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)