piątek, 22 lutego 2013

official trailer + mixtape

Dzisiaj najpierw trochę z innej beczki: zachęcam do przesłuchania DOUBLE TROUBLE MIXTAPE 2013 DJ HWR  &  DJ ELEMENT  jest do ściągnięcia na htt://www.maxflo.pl/ !! dobra robota !! :)))






a następnie zapraszam do obejrzenia trailer'a nowego klipu LECTER , którego to na planie miałam tą przyjemność poznać bardzo fajnych ludzi i wraz z moim kuferkiem przygotować czwórkę przesympatycznych facetów do nagrania ! :)

 

oraz making of, który powstał dzięki Foto Zibi Studio:






 

39 komentarzy:

  1. Też bym chciała przygotować tych panów do nagrania;)) Fajne zdjęcia, miło się na nie patrzy!

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze przygarnij mnie do tej pracy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o nich, a trailer bardzo fajny. Chętnie obejrzę cały teledysk :D

    OdpowiedzUsuń
  4. artystyczna dusza jak moja córa :) powodzenia zyczę i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. nei znam, chętnie się dowiem czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej pracy to Ci bardzo zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ,ze łączysz prace z pasją! Na tych zdjęciach zwróciłam uwage najbardziej na Ciebie! Jestem mega charakterystycza od razu widać ,ze kobieta z pazurem genialnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka bluza :) mam sentyment do tego adasia. Śliczna z Ciebie panna i piszę po raz kolejny. Zdania nie zmienię, chętnie poszłabym na piwo, po blogersku, koleżeńsku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał. Ja w przyszłości też chciałabym łączyć prace z pasją, mam zamiar zostać fotografem. ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. No no świetną masz pracę ;) Z takimi przystojniakami pracowac i ich rzygotowywać do nagrania -marzenie.

    Ciesze się że dołączasz do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz fajnie :D będę wpadać częściej.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam zamiaru się poddawać walcze dalej. kazdy ma chwile załamiania, moja nadeszła po 2 miesiącach. Zregenerowałam się w tym tygodniu i będzie już tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie właśnie :) Dzisiaj nic nie robiłam specjalnego a padam jak mucha ;D

      Usuń
  13. Nie wiem czy aż tak bardzo późno :) Jenak chyba pójdę dzisiaj wcześniej spać żeby jutro nie mieć wymówki że nie ćwiczę bo się nie wyspałam, jestem zmęczona itp :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie tych panów zrobiłaś, pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajną masz prace:))) a jednocześnie pasję!

    OdpowiedzUsuń
  16. dobra robota :) pozazdrościć :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. A tak z ciekawości zapytam kto panom kręcił kilpa? :>

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW! ale świetnie! :)
    Pozdrawiam, i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) OBSERWUJEMY? :*
    Zachęcam do zobaczenia nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dokładnie,a najbardziej "bawi" mnie to, że ja w ich wieku biegałam po dworze, skakałam po kałużach i nie miałam pojęcia co to są tipsy. Kurcze chyba zmarnowałam sobie dzieciństwo...

    OdpowiedzUsuń
  20. Jelenia Góra ! Zapraszam :) może prędzej na jakimś koncercie czy festiwalu ?

    OdpowiedzUsuń
  21. świat jest mały! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a długo już tak pracujesz:?:P)

    OdpowiedzUsuń
  23. super :)


    Dzięki za komentarz na http://www.polinefashion.pl

    Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Sympatyczny i bardzo wyróżniający się blog!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow zazdroszczę pracy, z chęcią pobawiłabym się makijażem dla Panów ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. PIĘKNA REKLAMA MOJEGO ULUBIONEGO DJ'A DAWIDA HWR :) POLECAM MIXTEJP POLECAM !!!! :)

    ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)