czwartek, 4 lipca 2013

pokahontaz feat pezet- niemiłość

U mnie żadnych nowości twórczych, więc mały powrót do przeszłości, czyli coś, czego jeszcze Wam nie pokazywałam, a mianowicie specjalnie dla Was making of z planu teledysku Pokahontaz ft Pezet "NIEMIŁOŚĆ" ! oraz moje kochane warkoczyki, które już widzieliście, za którymi tęsknię i które na pewno zrobię znów ;)










a następnie, mały dzisiejszy priv mix ;)





 


a kto lubi a nie wie, niech popatrzy na wierzę eiffla z prawej strony i czuje się zaproszony na bloglovin' ;) 

zapraszam również na facebook . > klik < .

a na końcu życzę miłego dnia ;)


34 komentarze:

  1. ale z Ciebie ładna kobieta! :) i masz mega pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ślicznotko :)
      .bardziej hobby niż pracę , but you never know ;)

      Usuń
  2. rób , rób ! rewelacyjnie Ci w warkoczykach <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w warkoczykach;)
    Pokahontaz ,Pezet-kobieto ,ale ja Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w warkoczykach ;)
    Uwielbiam Aero! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze robota wrze !! ciągle cos sie dzieje u ciebie. dobrze dobrze :) jak z sobota? widzimy sie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie było Ci w tamtej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci takiego hobby (skoro nie praca :D ) z całego serca! Coś wspaniałego. A warkoczyki, wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing work!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great job!!!!
    Happy weekend hun!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yay the braids rocked. I hope one day a guy let's me make his make up too. They all look gorgeous <3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Pezeta, miły się wydaje :) Fajnie, że masz takie hobby i że możesz się w nim spełniać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio byłam na koncercie Peseta i troszkę szłam na niego nie do końca z własnej woli, ale przyznam, że cieszę się, że tam byłam bo jest na prawdę fantastyczny i ma niesamowitą charyzmę :) Świetne zdjęcia, fajnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo ciekawy blog :) Poobserwujemy się? :) bedzie mi bardzooo miło :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa zazdroszczę! Kocham tych Panów <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow gratuluje sukcesu zawodowego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. I love the yellow jeans! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, Pokahontaz! :) A w warkoczykach Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci tych warkoczy :). Jakieś 4 lata temu sama chciałam się je zrobić, miałam już umówione spotkanie w tym celu. Niestety się naczytałam o strasznym niszczeniu włosów i spanikowałam. A żałuję, że nie zrobiłam. Z tego względu, ze bardzo często się nad tym zastanawiam. Świetnie wygadają :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie ci w tych warkoczykach. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ty to masz ciekawe życie ;)
    Może kiedyś będzie okazja, że Ty będziesz robiła mi make - up do teledysku ;) kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Polubiłam na facebooku. Warkoczyki rzeczywiście świetne są. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jaką Ty masz zarąbistą pracę;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia w akcji zawsze najlepsze !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. warkoczyki są super :) zapraszam do głosowania u mnie w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow gratuluje wspołpracy z Pokahontaz.....będe często ten teledysk oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie! Pezet<3 ;-)
    W warkoczykach bardzo fanie:-) Kiedyś daaawno temu miałam i ja:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)