czwartek, 4 lipca 2013

pokahontaz feat pezet- niemiłość

U mnie żadnych nowości twórczych, więc mały powrót do przeszłości, czyli coś, czego jeszcze Wam nie pokazywałam, a mianowicie specjalnie dla Was making of z planu teledysku Pokahontaz ft Pezet "NIEMIŁOŚĆ" ! oraz moje kochane warkoczyki, które już widzieliście, za którymi tęsknię i które na pewno zrobię znów ;)










a następnie, mały dzisiejszy priv mix ;)





 


a kto lubi a nie wie, niech popatrzy na wierzę eiffla z prawej strony i czuje się zaproszony na bloglovin' ;) 

zapraszam również na facebook . > klik < .

a na końcu życzę miłego dnia ;)


35 komentarzy:

  1. ale z Ciebie ładna kobieta! :) i masz mega pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ślicznotko :)
      .bardziej hobby niż pracę , but you never know ;)

      Usuń
  2. rób , rób ! rewelacyjnie Ci w warkoczykach <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci w warkoczykach;)
    Pokahontaz ,Pezet-kobieto ,ale ja Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w warkoczykach ;)
    Uwielbiam Aero! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widze robota wrze !! ciągle cos sie dzieje u ciebie. dobrze dobrze :) jak z sobota? widzimy sie ?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie było Ci w tamtej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci takiego hobby (skoro nie praca :D ) z całego serca! Coś wspaniałego. A warkoczyki, wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing work!
    Laura. xx

    www.stylishvue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Great job!!!!
    Happy weekend hun!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Yay the braids rocked. I hope one day a guy let's me make his make up too. They all look gorgeous <3

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Pezeta, miły się wydaje :) Fajnie, że masz takie hobby i że możesz się w nim spełniać! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio byłam na koncercie Peseta i troszkę szłam na niego nie do końca z własnej woli, ale przyznam, że cieszę się, że tam byłam bo jest na prawdę fantastyczny i ma niesamowitą charyzmę :) Świetne zdjęcia, fajnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz bardzo ciekawy blog :) Poobserwujemy się? :) bedzie mi bardzooo miło :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa zazdroszczę! Kocham tych Panów <3

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne te czarne balerinki!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow gratuluje sukcesu zawodowego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. I love the yellow jeans! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę, Pokahontaz! :) A w warkoczykach Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę Ci tych warkoczy :). Jakieś 4 lata temu sama chciałam się je zrobić, miałam już umówione spotkanie w tym celu. Niestety się naczytałam o strasznym niszczeniu włosów i spanikowałam. A żałuję, że nie zrobiłam. Z tego względu, ze bardzo często się nad tym zastanawiam. Świetnie wygadają :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie ci w tych warkoczykach. Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ty to masz ciekawe życie ;)
    Może kiedyś będzie okazja, że Ty będziesz robiła mi make - up do teledysku ;) kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubiłam na facebooku. Warkoczyki rzeczywiście świetne są. :D

    OdpowiedzUsuń
  23. jaką Ty masz zarąbistą pracę;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia w akcji zawsze najlepsze !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. warkoczyki są super :) zapraszam do głosowania u mnie w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av kviser
    Restylane Sandnes
    Brystløft Stavanger
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    Permanent hårfjerning Sandnes
    Behandling av rosacea


    STAY BLESSINGS!
    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  27. wow gratuluje wspołpracy z Pokahontaz.....będe często ten teledysk oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie! Pezet<3 ;-)
    W warkoczykach bardzo fanie:-) Kiedyś daaawno temu miałam i ja:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny!!! :)